Foto: ARIS MESSINIS/AFPRadiosportenradiosporten@sr.seRadiosportenAnsvarig utgivare: Tobias Rosvall
HANDBOLL
Efter revanschen mot Spanien: ”Vi kändes mer aggressiva”
Publicerad 1 nov 2025 · kl 19:26 · 1:52 min
I den sista träningslandskampen innan EM-truppen ska tas ut besegrade de svenska handbollsherrarna Spanien med 34-31.
Felix Claar var nöjd med lagets insats.
”Vi kändes mer aggressiva framför allt och så har vi Fabian Norsten som gör det jättebra i målet”.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Mer om hur vi bedriver vårt arbete