Foto: ARIS MESSINIS/AFP
HANDBOLL

Efter revanschen mot Spanien: ”Vi kändes mer aggressiva”

Publicerad 1 nov 2025 · kl 19:26 · 1:52 min
  • I den sista träningslandskampen innan EM-truppen ska tas ut besegrade de svenska handbollsherrarna Spanien med 34-31.

  • Felix Claar var nöjd med lagets insats.

  • ”Vi kändes mer aggressiva framför allt och så har vi Fabian Norsten som gör det jättebra i målet”.

Radiosportenradiosporten@sr.seRadiosportenAnsvarig utgivare: Tobias Rosvall

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.

Mer om hur vi bedriver vårt arbete

Senaste sändningen

Radiosporten