
Karlavagnen
Det våras för nej-sägarna
Det har varit ett väldigt fokus på positivt tänkande och att "säga ja" länge. Men nu vädrar nej-sägarna morgonluft! Är det kanske mest sunt att säga nej, att vara lite motvals? Det dryftar vi i kväll.16 nov 2016 · kl 21:40
Det har varit ett väldigt fokus på positivt tänkande och att "säga ja" länge. Men nu vädrar nej-sägarna morgonluft! Är det kanske mest sunt att säga nej, att vara lite motvals? Det dryftar vi i kväll.16 nov 2016 · kl 21:40
