Foto: Henrik Montgomery/TT, Sveriges Radio.
BROTT

Körde bil utan körkort – döms för 64:e gången

Publicerad 4 min sedan · 0:29 min
  • En man körde bil utan körkort i Hishult utanför Laholm och åkte fast.

  • I bilen hittades också amfetamin, så han döms av Halmstads tingsrätt för grov olovlig körning och ringa narkotikabrott till två månaders fängelse.

  • Mannen har dömts för olovlig körning vid 64 tillfällen sedan 2007.

Henrik Martinellhenrik.martinell@sverigesradio.seP4 HallandAnsvarig utgivare: Ulf Niklasson

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.

Mer om hur vi bedriver vårt arbete

Relaterat

Senaste sändningen

P4 Halland