Foto: Henrik Montgomery/TT, Sveriges Radio.Henrik Martinellhenrik.martinell@sverigesradio.seP4 HallandAnsvarig utgivare: Ulf Niklasson
BROTT
Körde bil utan körkort – döms för 64:e gången
Publicerad 4 min sedan · 0:29 min
En man körde bil utan körkort i Hishult utanför Laholm och åkte fast.
I bilen hittades också amfetamin, så han döms av Halmstads tingsrätt för grov olovlig körning och ringa narkotikabrott till två månaders fängelse.
Mannen har dömts för olovlig körning vid 64 tillfällen sedan 2007.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Mer om hur vi bedriver vårt arbete