Senast Bob Dylan spelade i Göteborg var 2022. Foto: Chris PizzelloAnna Hasselberganna.hasselberg@sverigesradio.seP4 GöteborgAnsvarig utgivare: Jonas Westerlund
MUSIK
Bob Dylan återvänder till Scandinavium – enda spelningen i Sverige
Publicerad 17 min sedan · 0:18 min
Bob Dylan spelar i Göteborg i höst.
85-åringen ska ut på turné och hans enda konsert i Sverige blir på Scandinavium i Göteborg den 19 oktober.
Senaste gången han spelade i staden var 2022.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Mer om hur vi bedriver vårt arbete