Senast Bob Dylan spelade i Göteborg var 2022. Foto: Chris Pizzello
MUSIK

Bob Dylan återvänder till Scandinavium – enda spelningen i Sverige

Publicerad 17 min sedan · 0:18 min
  • Bob Dylan spelar i Göteborg i höst.

  • 85-åringen ska ut på turné och hans enda konsert i Sverige blir på Scandinavium i Göteborg den 19 oktober.

  • Senaste gången han spelade i staden var 2022.

Anna Hasselberganna.hasselberg@sverigesradio.seP4 GöteborgAnsvarig utgivare: Jonas Westerlund

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.

Mer om hur vi bedriver vårt arbete

Relaterat

Senaste sändningen

P4 Göteborg