Karin Wideström och hunden Sasha sover ofta utomhus i naturen, oavsett årstid. Foto: Otto Vogel/Sveriges Radio
FRILUFTSLIV

Karin och hunden Sasha sover utomhus – i varsin sovsäck

Publicerad 24 jan · kl 07:54 · 0:55 min
  • Karin Widerström från Istorp i Marks kommun har hittat ett ovanligt sätt att njuta av naturen. Hon sover nämligen utomhus så ofta hon kan.

  • Nu har hon skaffat hunden Sasha, som gärna gör henne sällskap under stjärnorna. Karin ser tydligt att även hennes fyrbenta vän gillar att sova utomhus.

  • Och hon har ett knep för att sova gott ute under stjärnorna.

Otto Vogelotto.vogel@sverigesradio.seP4 SjuhäradAnsvarig utgivare: Kristin Björkäng

Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.

Mer om hur vi bedriver vårt arbete

Relaterat

P4 Sjuhärad