Karin Wideström och hunden Sasha sover ofta utomhus i naturen, oavsett årstid. Foto: Otto Vogel/Sveriges Radio Otto Vogelotto.vogel@sverigesradio.seP4 SjuhäradAnsvarig utgivare: Kristin Björkäng
FRILUFTSLIV
Karin och hunden Sasha sover utomhus – i varsin sovsäck
Publicerad 24 jan · kl 07:54 · 0:55 min
Karin Widerström från Istorp i Marks kommun har hittat ett ovanligt sätt att njuta av naturen. Hon sover nämligen utomhus så ofta hon kan.
Nu har hon skaffat hunden Sasha, som gärna gör henne sällskap under stjärnorna. Karin ser tydligt att även hennes fyrbenta vän gillar att sova utomhus.
Och hon har ett knep för att sova gott ute under stjärnorna.
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Sveriges Radio är oberoende i förhållande till politiska, religiösa, ekonomiska, offentliga och privata särintressen.
Mer om hur vi bedriver vårt arbete